جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
امام جمعه خلخال

حوزه/ حجت الاسلام قدسی امام جمعه خلخال گفت : همه مسئولین در هر پست و مسئولیتی باید در جهت حل مشکلات مردم تلاش و از افزودن مشکلی جدید بر مشکلات مردم جدا پرهیز کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال افزود: ترک محل خدمت به بهانه‌های مختلف و یا پرداختن به کارهای شخصی در اوقات اداری توسط برخی از مسئولین و یا کارکنان ادارات یک کار کاملاً غیر شرعی و غیر اسلامی بوده و کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات از این تکرار این‌ گونه کارها جدا پرهیز کنند.

خطیب جمعه خلخال گفت: در حالی که حضور در نماز جماعت برای همه مسئولین و کارکنان ادارات یک واجب شرعی است در عین حال استفاده از اوقات اداری به بهانه اقامه نماز همچون استراحت در نمازخانه به بهانه نماز و نپرداختن به کار ارباب رجوع نیز جز حرام‌های شرعی است.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان اجتماع بزرگ حسینیان خلخال در روز هفت محرم گفت: متاسفانه برخی آسیب‌های عزاداری نیز در حین برگزاری آیین‌های عزاداری امسال به چشم می‌خورد که انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی نسبت به آسیب شناسی عزاداری‌های خلخال و همچنین پیشگیری از تکرار برخی رفتارهای ناپسند عزاداری‌ها با همه توان خود تلاش کنند.

حجت الاسلام قدسی اظهار کرد: سلب آسایش مردم و مومنان به طرق مختلف از جمله ایجاد صدای بلند، زدن طبل، آن هم در ساعات پس از نصف شب به بهانه عزاداری امام حسین (ع) از عزاداران واقعی آن حضرت پذیرفته نیست.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha